Co získám?

Rozhodně více, než jsem schopen momentálně jako poskytovatel sociálních služeb v oblasti domácí péče vůbec očekávat a předpokládat. IS TOPS je prostě jedinečný nástroj, který v současné době nemá na Českém trhu, ani v rámci zemí EU ekvivalent a konkurenci. IS TOPS je prostě třeba vyzkoušet a co nejdříve reálně provozovat i ve vašich podmínkách.

hearth-connected

Plná technická podpora

  • Aplikace jsou instalovány a provozovány na našich hardwarových prostředcích - výrazná úspora pro vás!
  • Zařízení Smartphone pro terénní pracovníky s výhodným tarifem jsou součástí služby TOPS. Po určité době provozu jsou tyto nahrazovány přístroji modernějšími.
  • Můžeme dodat výhodně mobilní telefony pro vaše zaměstnance i jejich rodinné příslušníky.
  • Jsme partneři operátora T-mobile, zajistíme výhodný tarif jak pro vaši organizaci, tak rodinné příslušníky zaměstnanců.
  • V případě zájmu zajistíme pro vaše zaměstnance a jejich rodinné příslušníky výhodně přístup do sítě Internet prostřednictvím služby ADSL.

Možnost pracovat s IS TOPS odkudkoli

  • Webové řešení umožňuje bezpečný přístup všude tam, kde je dostupné připojení k síti Internet.
  • Plánovat, organizovat, vést nezbytnou agendu, fakturovat, získat manažerské reporty a sestavy je tedy možno nejen na vlastním pracovišti, ale i z domova, či z pracovních cest.

TOPS mobilní klient

  • Každý terénní pracovník může být vybaven přenosným chytrým telefonem s předinstalovanou aplikací mobilní klient, který mu umožní všechny plánované aktivity ihned zobrazit a také je vykázat přímo z terénu.
  • Koordinátorka v centrále organizace pak získává průběžný a detailní přehled o činnostech všech pracovníků a může bezprostředně reagovat na případné problémové stavy a disproporce v realizaci jednotlivých návštěv a to zejména jejich přeplánováním na jiný čas a nebo jinému pracovníkovi.
  • Centrálně neplánované, avšak v terénu realizované aktivity, například na přímé vyžádání klientem, je možno přidávat a vykazovat přímo ze zařízení Smartphone a je tak možno pružně reagovat i na okamžité potřeby konkrétních klientů organizace. Více

Přehled o pohybu zaměstnanců v terénu

  • Pomocí integrované GPS jsou data o pohybu přenášena do centrálního IS TOPS a je možno je dále zobrazovat nad mapou a získat tak přehled o případných odchylkách plánovaných tras návštěv od pohybu reálného.
  • S využitím modulu map je možno jednotlivé pochůzkové trasy a nebo trasy rozvozu obědů dále optimalizovat a to i s ohledem na další zájmové adresy jako jsou lékárny, nemocnice, nákupní centra, pošty, úřady a další, které organizace využívá pro poskytování služeb svým klientům.

Jedinečnost a věrohodnost všech vykazovaných aktivit

provedených pracovníky organizace u klientů. Za pomoci čtečky čárového kódu, integrované na zařízení Smartphone, je možno u každé konkrétní návštěvy klienta sejmout jeho čárový kód a to jak při příchodu pracovníka, tak při jeho odchodu, čímž dojde k ověření, že návštěva skutečně na daném místě reálně proběhla. Obdobně je možno řešit ověření předání stravy a podobně.