Informační systém TOPS
Představuje spolehlivé IT řešení pro organizace poskytující terénní a ambulantní ošetřovatelské a pečovatelské služby.
Co je TOPS?
- Komplexní (přitom však modulární) IT řešení pro organizace poskytující terénní a ambulantní ošetřovatelské a pečovatelské služby.
Software
- Z pohledu uživatele jde o softwarový produkt zahrnující:
- Aplikaci pro plánování a vykazování pečovatelských a ošetřovatelských služeb.
- Vedení agendy zaměstnanců, klientů, klientských smluv a poukazů DP prostřednictvím kartoték.
- Unikátní fakturační systém pro generování a tisk faktur klientům a zdravotním pojišťovnám.
- Specializovaný systém pro vedení číselníků a oceňování jednotlivých ošetřovatelských a pečovatelských výkonů.
- Systém pro vedení a hodnocení individuálních a ošetřovatelských plánů péče v souladu s platnou legislativou.
- Systém pro hodnocení pracovníků, evidence jejich průběžného vzdělávání v závislosti na odbornostech.
Mobilní klient
- Aplikace mobilního klienta instalovaná na zařízení Smartphone umožňuje evidenci a vykazování aktivit a návštěv přímo z terénu, tedy domácího prostředí klienta. Zajišťuje pro centrálu organizace okamžitý přehled o pohybu pracovníků a jejich momentálních aktivitách a stavech.
Manažerský nástroj
- Sada reportů a sestav, včetně zákaznicky definovaných sestav na míru každé organizaci, umožní jednoduché a přehledné vytváření statistických přehledů a výkazů. Sestavy a reporty jsou využitelné zejména pro efektivní řízení organizace a dále pro systém výkaznictví směrem ke zřizovatelům a provozovatelům a to v souladu s momentálně platnou legislativou.
Podpůrné služby
- Pravidelné a průběžné aktualizace IS TOPS v souladu s vývojem platné legislativy.
- Vzdálená technická a zákaznická podpora.
- Uživatelská školení.
- Asistenční uživatelská a technická podpora na místě.
Schéma komponent
Modularitu systému TOPS znázorňuje obrázek níže, včetně zabezpečené komunikace aplikace TOPS plánovač s databázovými a webovými systémy dodavatele IS TOPS přes síť Internet. Zabezpečená komunikace probíhá přes protokol https s certifikáty obdobně jako je tomu u internetového bankovnictví. Stejným způsobem komunikují z terénu i zařízení Smartphone s instalovanou aplikací TOPS mobilní klient.
Obr. Schéma komponent
Klíčové vlastnosti
- Centránlní správa a evidence dat.
- Zabezpečený přístup do aplikace odkudkoliv kde je dostupný Internet.
- Ochrana a pravidelné zálohování dat.
- Okamžitý a reálný přehled o všech plánovaných a realizovaných návštěvách a aktivitách.
- Reálný přehled o všech terénních pracovnících.
- Kontrola úrovně a kvality poskytovaných služeb.
Dostupnost a cena
- Výsledná cena produktu je vázána:
- na aktuálně využívané moduly IS TOPS v organizaci
- na reálný počet využívaných licencí centrální plánovací aplikace a aplikace TOPS mobilní klient (počet Smartphone)
- je tedy dána velikostí a strukturou organizace, počtem jejich zařízení a pracovišť a počtem zaměstnanců, kteří budou aplikaci reálně využívat.
- u organizací s větším územním zastoupením a větším počtem zaměstnanců uplatňujeme progresívní ceník licencí (se zvyšujícím se počtem licencí jejich cena klesá).