Kartotéky

Modul kartotéky umožňuje zakládání, evidenci a vedení centrálního přehledu veškerých dat organizace (klientů, smluv, poukazů, pracovníků, úvazků, prováděných návštěv, ceníků, apod.).

Modul kartotéky tvoří základní součást jádra IS TOPS. Přístup pracovníků k citlivým datům je samozřejmě vymezen dle uživatelské úrovně a přidělených práv. Karotéky se čelní do sekcí:

Kartotéky klientů

Umožňují založit a vést podrobnou evidenci klientů organizace prostřednictvím klientských karet v rozsahu:

  • Osobní údaje klienta včetně údajů o jeho trvalém a přechodném bydlišti.
  • Údaje o rodinném stavu a kontaktních údajích, zákonném zástupci a opatrovníkovi klienta (včetně rozhodnutí soudu).
  • Údaje o lékařích a zdravotnických zařízeních klienta.
  • Údaje o dostupnosti klienta.
  • Údaje o plátci za služby a fakturační údaje.
  • Údaje o zdravotním stavu klienta v nezbytném rozsahu pro zajištění sociálních služeb.
  • Údaje o typu služby kterou klient využívá.
  • Smlouvu PS a nebo poukaz DP.
  • Přehled o již vystavených fakturách za sociální služby.
  • Přehled plánovaných a již realizovaných aktivit a návštěv.
  • Individuální pečovatelské a ošetřovatelské plány.
  • Přiřazení zaměstnanců organizace, včetně klíčových pracovníků.
  • Přehled o přístupech zákonných zástupců a nebo opatrovníka klienta k jeho dokumentaci.
  • Přehled a úložiště nezbytných souvisejících dokumentů klienta a jejich tisk.

carts clients

Kartotéky služeb

Umožňují založit a vést nezbytnou agendu jednotlivých typů služeb v organizaci.

  • Obsahují celkový přehled o službách OS a PS v jednotlivých zařízeních a pracovištích organizace.
  • Obsahují přehled o přiřazení těchto služeb jednotlivým klientům.
  • Zobrazují informace o období časové platnosti služeb jednotlivých klientů.
  • Prostřednictvím přehledného průvodce umožňují jednotlivé typy služeb zakládat a evidovat.

service os

Kartotéky poukazů DP

Umožňují založit, vést a tisknout poukazy DP jednotlivých klientů ordinovaných lékaři. Obsahují tyto údaje:

  • Základní informace o klientovi a kontaktních osobách.
  • Evidenční a pořadové číslo poukazu a dobu jeho platnosti.
  • Údaje o omezeních a medikaci klienta.
  • Údaje o ZP a fakturační údaje.
  • Údaje o jednotlivých výkonech (číselníkový kód a název, množství a frekvence, denní doba provedení).
  • Údaje o jednorázových plněních.
  • Údaje o případných přerušeních v zajišťování výkonů.
  • Přehled o všech plánovaných a již realizovaných návštěvách a výkonech.
  • Přehled o vystavených fakturách.
  • Přehled o diagnózách.
  • Přehled a úložiště všech souvisejích dokumentů klienta.

poukaz

Kartotéky smluv

Umožňují založit, vést a tisknout smlouvy jednotlivých klientů pečovatelské služby. Obsahují tyto údaje:

  • Základní informace o klientovi a kontaktních osobách.
  • Číslo smlouvy a nebo dodatku, dobu jejich platnosti.
  • Údaje o přiřazeném ceníku služeb a fakturační údaje.
  • Údaje o jednotlivých výkonech (číselníkový kód a název, množství a frekvenci, denní dobu provedení).
  • Údaje o jednorázových plněních.
  • Údaje o případných přerušeních v zajišťování výkonů.
  • Přehled o všech plánovaných a již realizovaných návštěvách a výkonech.
  • Přehled o vystavených fakturách.
  • Přehled a úložiště všech souvisejích dokumentů klienta.

smlouva

Kartotéky pracovníků

Umožňují založit a vést agendu pracovníků organizace prostřednictvím karet v rozsahu:

  • Osobní a identifikační údaje pracovníka.
  • Založení typu pracovního poměru a pracovní smlouvy.
  • Založení a specifikace pracovního úvazku.
  • Zařazení do pracovní kategorie a na pracovní pozici.
  • Přiřazení vzdělání a odbornosti.
  • Údaje o absolvovaných kurzech a získaných kreditech.
  • Založení uživatelských údajů a přiřazení role a práv v rámci systému TOPS.
  • Založení údajů pro plánování (pracovní doba, klíčový pracovník).
  • Vedení související dokumentace.

employee

Kartotéky ceníků

Umožní jednoduché nastavení i složitých oceňovacích pravidel jak pro jednotlivé výkony, tak i pro celé skupiny nabízených služeb.

ceniky

Ceník výkonů OS

Umožňuje založit a vést ceníkovou agendu ošetřovatelských výkonů prostřednictvím intuitivních formulářů v rozsahu:

  • Základní údaje výkonu dle číselníku VZP a údaje o době platnosti.
  • Údaje o měřících jednotkách, době trvání výkonu a pravidlech jeho měření na zařízení Smartphone.
  • Zakládání oceňovacích pravidel výkonu.
  • Údaje o platných cenách, organizace může mít několik platných ceníků pro stejný typ služby.
  • Export a tisk jednotlivých ceníků.

Ceník výkonů PS

Umožňuje založit a vést ceníkovou agendu pečovatelských výkonů prostřednictvím intuitivních formulářů v rozsahu:

  • Základní údaje výkonu dle interního číselníku organizace a údaje o době platnosti.
  • Údaje o měřících jednotkách, době trvání výkonu a pravidlech jeho měření na zařízení Smartphone.
  • Zakládání oceňovacích pravidel výkonu.
  • Údaje o platných cenách, organizace může mít několik platných ceníků pro stejný typ služby.
  • Export a tisk jednotlivých ceníků.