Kartotéky
Modul kartotéky umožňuje zakládání, evidenci a vedení centrálního přehledu veškerých dat organizace (klientů, smluv, poukazů, pracovníků, úvazků, prováděných návštěv, ceníků, apod.).
Modul kartotéky tvoří základní součást jádra IS TOPS. Přístup pracovníků k citlivým datům je samozřejmě vymezen dle uživatelské úrovně a přidělených práv. Karotéky se čelní do sekcí:
Kartotéky klientů
Umožňují založit a vést podrobnou evidenci klientů organizace prostřednictvím klientských karet v rozsahu:
- Osobní údaje klienta včetně údajů o jeho trvalém a přechodném bydlišti.
- Údaje o rodinném stavu a kontaktních údajích, zákonném zástupci a opatrovníkovi klienta (včetně rozhodnutí soudu).
- Údaje o lékařích a zdravotnických zařízeních klienta.
- Údaje o dostupnosti klienta.
- Údaje o plátci za služby a fakturační údaje.
- Údaje o zdravotním stavu klienta v nezbytném rozsahu pro zajištění sociálních služeb.
- Údaje o typu služby kterou klient využívá.
- Smlouvu PS a nebo poukaz DP.
- Přehled o již vystavených fakturách za sociální služby.
- Přehled plánovaných a již realizovaných aktivit a návštěv.
- Individuální pečovatelské a ošetřovatelské plány.
- Přiřazení zaměstnanců organizace, včetně klíčových pracovníků.
- Přehled o přístupech zákonných zástupců a nebo opatrovníka klienta k jeho dokumentaci.
- Přehled a úložiště nezbytných souvisejících dokumentů klienta a jejich tisk.
Kartotéky služeb
Umožňují založit a vést nezbytnou agendu jednotlivých typů služeb v organizaci.
- Obsahují celkový přehled o službách OS a PS v jednotlivých zařízeních a pracovištích organizace.
- Obsahují přehled o přiřazení těchto služeb jednotlivým klientům.
- Zobrazují informace o období časové platnosti služeb jednotlivých klientů.
- Prostřednictvím přehledného průvodce umožňují jednotlivé typy služeb zakládat a evidovat.
Kartotéky poukazů DP
Umožňují založit, vést a tisknout poukazy DP jednotlivých klientů ordinovaných lékaři. Obsahují tyto údaje:
- Základní informace o klientovi a kontaktních osobách.
- Evidenční a pořadové číslo poukazu a dobu jeho platnosti.
- Údaje o omezeních a medikaci klienta.
- Údaje o ZP a fakturační údaje.
- Údaje o jednotlivých výkonech (číselníkový kód a název, množství a frekvence, denní doba provedení).
- Údaje o jednorázových plněních.
- Údaje o případných přerušeních v zajišťování výkonů.
- Přehled o všech plánovaných a již realizovaných návštěvách a výkonech.
- Přehled o vystavených fakturách.
- Přehled o diagnózách.
- Přehled a úložiště všech souvisejích dokumentů klienta.
Kartotéky smluv
Umožňují založit, vést a tisknout smlouvy jednotlivých klientů pečovatelské služby. Obsahují tyto údaje:
- Základní informace o klientovi a kontaktních osobách.
- Číslo smlouvy a nebo dodatku, dobu jejich platnosti.
- Údaje o přiřazeném ceníku služeb a fakturační údaje.
- Údaje o jednotlivých výkonech (číselníkový kód a název, množství a frekvenci, denní dobu provedení).
- Údaje o jednorázových plněních.
- Údaje o případných přerušeních v zajišťování výkonů.
- Přehled o všech plánovaných a již realizovaných návštěvách a výkonech.
- Přehled o vystavených fakturách.
- Přehled a úložiště všech souvisejích dokumentů klienta.
Kartotéky pracovníků
Umožňují založit a vést agendu pracovníků organizace prostřednictvím karet v rozsahu:
- Osobní a identifikační údaje pracovníka.
- Založení typu pracovního poměru a pracovní smlouvy.
- Založení a specifikace pracovního úvazku.
- Zařazení do pracovní kategorie a na pracovní pozici.
- Přiřazení vzdělání a odbornosti.
- Údaje o absolvovaných kurzech a získaných kreditech.
- Založení uživatelských údajů a přiřazení role a práv v rámci systému TOPS.
- Založení údajů pro plánování (pracovní doba, klíčový pracovník).
- Vedení související dokumentace.
Kartotéky ceníků
Umožní jednoduché nastavení i složitých oceňovacích pravidel jak pro jednotlivé výkony, tak i pro celé skupiny nabízených služeb.
Ceník výkonů OS
Umožňuje založit a vést ceníkovou agendu ošetřovatelských výkonů prostřednictvím intuitivních formulářů v rozsahu:
- Základní údaje výkonu dle číselníku VZP a údaje o době platnosti.
- Údaje o měřících jednotkách, době trvání výkonu a pravidlech jeho měření na zařízení Smartphone.
- Zakládání oceňovacích pravidel výkonu.
- Údaje o platných cenách, organizace může mít několik platných ceníků pro stejný typ služby.
- Export a tisk jednotlivých ceníků.
Ceník výkonů PS
Umožňuje založit a vést ceníkovou agendu pečovatelských výkonů prostřednictvím intuitivních formulářů v rozsahu:
- Základní údaje výkonu dle interního číselníku organizace a údaje o době platnosti.
- Údaje o měřících jednotkách, době trvání výkonu a pravidlech jeho měření na zařízení Smartphone.
- Zakládání oceňovacích pravidel výkonu.
- Údaje o platných cenách, organizace může mít několik platných ceníků pro stejný typ služby.
- Export a tisk jednotlivých ceníků.